21.1.2016

LITTLE HELPERS - MEN AFTER SHAVE BALM AS A PRIMER?


Jo aikoja sitten huomasin Nikkietutorialsin Nikkien käyttävä Nivean after shave balmia primerina. En tiedä kuka alunperin on kyseistä tuotetta keksinyt kokeilla, mutta viimeinkin myös meikäläisen piti päästä tätä testaamaan. 

Viilentävä after shave myydään 100 ml pullossa ja hintaa sillä oli naurettavat kuusi euroa, löytyi sopivasti Sokoksen alekorista. Pakkaus on lasia ja painaa todella paljon, eli tämä ei ole kaikista kätevin tuote ottaa mukaan reissuun.


Mitenkäs tämä sitten toimi? Täytyy sanoa, että olin todella skeptinen, mutta tuote osoittautui jo ekalla käyttökerralla todella hyväksi ja toimivaksi. Meikkivoide liukuu kivasti, ei rullaa ja meikkipohja pysyy kauniina. Ainakin näin talviaikaan, kun iho on muutenkin kuivempi, viilentävä after shave on todella näppärä tuote meikkivoiteen alle.

Kevyen miehekäs tuoksu ei ole liian vahva, eikä tule meikkipohjan läpi, joten ei tarvitse murehtia sitäkään. Tuote on geelimäistä ja hyvin riittoisaa ja leviää nätisti kasvovoiteen päälle. Suosittelen kyllä ehdottomasti kokeilemaan, todella helmi tuote, jota ei kyllä välttämättä yhtäkkiää keksi edes kokeilla! 


Oon käyttänyt kyseistä "primeria" muun muassa tässä ja tässä meikissä ja hyvin on kestänyt sen kellonympäryksen! Ootteko kuullut vastaavasta aiemmin ja ootteko jo ehtinyt kokeileen? :)






6 kommenttia:

  1. Mä oon nähnyt tätä myös Youtubessa, mutta itse en ole kokeillut. Kiva kuulla, että tämä toimii! :) Siltikään mä en jostain syystä innostu... Ehkä mä haluan pohjustajankin laittamisen olevan jotenkin maaginen kokemus ja miesten after shave kuulostaa liian tylsältä :D Voisi tuota tosin ostaa putelon miehelle ja kokeilla sitten itsekin pohjustajaksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, itellä tää oli aika maaginen kokemus kun tää toimi :'D Joo tää on kyl matalan riskin kokeilu kun hinta on pieni ja tuotteesta pääsee varmasti eroon :D

      Poista
  2. Nikkiehän tämän ihan keksi ja siitä kaikki lähti :-) ite olen tykkäillyt tästä, tosin käytössä on se ei-cooling-versio :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, mulla on menny kokonaan ohi et se ite oli tän keksiny :)

      Poista
  3. Olen tästä vinkistä lukenut ulkomaisista blogeista, mutta en ole vielä kokeillut. Ehkäpä pitää tutustua ihan mielenkiinnosta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kyllä, täs ei korkealta tipu :)

      Poista