11.10.2015

NAKED SMOKY


Perjantaina Urban Decayn Naked-perhe sai uuden paljon odotetun perheenjäsenen, kun Naked Smoky -luomiväripaletti ilmeisty rikastuttamaan meidän elämää. Lähtökohtaisesti oon huomannut karsastavani kylmiä siniseen taittavia harmaita, mutta viimeistään tämän paletin myötä oon saanu laajennttu mun mukavuusaluetta pysyvästi.

Nopealla vilkaisulla paletin sävymaailma näyttää hieman suppealta, mutta todella nopeasti se alkoi väläytellä ominaisuuksiaan todella erilaisiin silmämeikkeihin. Löytyy helmiäistä kylmää ja lämminta, mattaista kylmää ja lämmintä sekä tummana että vaaleana, you name it!

Paletin sävyt vasemmalta oikealle ovat: High, Dirtysweet, Radar, Armor, Slanted, Dagger, Black Market, Smolder, Password, Whiskey, Combust ja Thirteen. Jos pitäisi sanoa yksi ehdoton lemppari niin se olisi Dirtysweet. Tässä kyseisessä napissa on ihan hillitön pigmentti ja siis noh mä nyt vaan oon tämmönen harakka, johon vetoaa kullan kimallus.


Luomivärien koostumuksesta olen lukenut ja kuullut hyvin erilaisia kommentteja. Moni koki Smokyn, toisin kuin muuta nakupaletit, hieman pölisevämmäksi ja karisevammaksi. Itse oon huomannut tämän ongelman pitkälti kaikissa hyvin tummissa luomivärisävyissä eri merkeiltä. Musta on haastava sävy työstää ja usein sitä vaan rapatessa roiskuu. 

Ratkaisu mahdolliseen varisemiseen on yksinkertainen: käytä sivellin aina käden kautta. Tällöin väri pakkautuu tiiviisti siveltimeen ja levittyy paremmin luomelle ilman epämääräistä mustaa sotkua silmien alla ja poskilla.

Luomivärien koostumus muuten on totuttua UD-laatua, ihanan pehmeää, melkein jopa voidemaista ja vahvapigmenttistä. Ainut mitä itse jäin harmittelemaan on tummanvioletti Smolder, joka saisi mun makuun  olla vielä selkeämmin violetti.


Kokonaisuudessaan todella kuuma pakkaus, sopii kaikille ikään ja sävymaailmaan katsomatta. Itse tykkään paljon ja tulen hyödyntämään palettia paljon arkimeikissä. Keneltä muuten löytyy jo Smoky ja mitä ootte tykänny? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti