20.10.2015

I LOVE ME AND YOU


Olipahan muodin, kauneuden, terveyden täyteinen, melkoisen hektinen, viikonloppu! Moni varmaan jo arvasikin että I love me -messuillahan sitä tuli oltua. Viime vuonna olin ihan vaan yleisönä, mutta tänä vuonna olin tekemässä I love fashion -muotinäytöksen meikkejä. Bäkkärillähän melkoinen aika messuista siis vierähti.


Takana on siis oikein mahtava viikonloppu ja maanantaisen "vapaapäivän" vuoksi sitä ollaankin sitten tänään oltu aivan viikkovillissä. Mua itseä henkilökohtaisesti ärsyttää jos postauksissa kerta toisensa jälkeen selitellään hiljaiseloa ja että muutosta asiaan on tulossa, mutta nyt joudun itsekin yhtymään samaan virteen.


Edelliset ja vielä seuraavat pari viikkoa ovat olleet aikamoista lentoa ja pienet vapaahetket ovat valehtelematta menneet joka sohvalla maaten ja itseä keräillen tai salilla kyykäten. Mä valmistun ihan näillä näppäimillä ja portfolion kuvavalinnat, viimeiset meikit ja kirjallinen osuus kuumottelee aika huolella. Viikonloput vierähtävät poikkeuksetta töissä ja treeneistä ei malttaisi luopua, nyt ollaan päästy todella hyvään draiviin! Kiinnostaisko teitä muuten lueskella juttuja kuinka treenaan ja miltä mun viikot liikunnan osalta näyttää?


Viimeisenä haluaisin sanoa teille kaikille jo äänestäneille suuren ja lämpimän kiitoksen! Indiedays julkaisi teaserin tämän hetkisestä äänestystilanteesta ja mun blogi on kaikista 27 ehdolla olevasta blogista kymmenen ensimmäisen joukossa. Oikeasti, en olisi ikinä uskonut, että mulla olisi edes hetkellisesti saumaa päästä top 10! 

Jos et ole vielä äänestänyt ja mielit antaa äänesi nimenomaan mun blogille, niin vaaliuurnille pääset tästä linkistä. Kiitos paljon kaikille jo äänestäneille sekä kaikille sitä aikoville! <3


Kuvituksena muutama räpsy viikonlopulta (@laurassalo). En vielä ehtiny saada käsiini meidän komeeta ryhmäkuvia, mutta ehkä ne ei ookkaan tarkotettu suuren yleisön silmille ;) Bongaatteko muuten kuvista tuttuja? 

Jäniskevennyksenä vielä kuvasaldoa parin viikon takaisista katalogikuvista, joissa meitsi olikin mallina, whattaa....




P.S. Käykää äänestämässä meikämandoliinia, thank you! <3





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti