24.9.2015

MILANI

Hupsis, mähän lupasin alussa että jatkan edelleen samalla holtittomalla huulipunien hamstrauslinjalla ja tässä sitä ollaan. Viimeinkin sain tilattua itselleni muutamia tuotteita Milanilta testattavaksi. Nämähän siis on pure love, etä empä nyt osaa lähteä sen enempää lisäämään.

Tavoistani poiketen laitoin heti kaikki tuotteet testiin ja kuvailimpa teille huulipunat ihan huulille levitettynä. Aaah, en kestä kuinka ihania sävyjä nää on! Kattokaa nyt (tähän väliin miljoona niitä sydänsilmäistä emojia).

Aloitetaan tällä maltillisella mattanudella, joitahan siis jokainen ihminen tarvitsee vähintään sen kymmenen. Puna ei tunnu kuivalta huulilla, mutta ehdottomasti huulirasvaa alle ennen punaa. Mä skippasin huulirasvan ja lopputuloksena puna levittyi epätasaisesti. Täytyy kokeilla huulirasvan kanssa, sillä muuten puna vaikutti todella lupaavalta!


Toisena tämä superihana pronssinen puna! Kattokaa nyt sitä! Levittyi todella kauniisti kun puna vähän lämpeni ja metallinhohto on todellakin metallinhohto eikä mikään pliisu shimmer! Mitä mieltä ootte, onko pronssinen puna enemmän kesän vai pikkujouluseesonin väri?


Monen vuoden ajan keräsin rohkeutta todella tummien punien käyttöön ja nyt viimeinkin oon oikeesti alkanut niitä käyttämään. Näähän on ihan törkeen ihania! Welcome to the family! Koostumus on sama kuin edellisessäkin. Puna ei tunnu kuivalta ja levittyy kauniisti. Tässä on kevyt voidemainen kiilto (ei mitään hohtavaa!), ihan superrrrr!


Mulla on menossa jokun todella maaninen violetti kausi (siis tämän goottipunahaipin lisäksi). Aaa, en vaan kestä näitä ihanuuksia! Ja koska ulkona on jo masentavaa ja pimeetä niin violetti vaan on, violetti. 

Koostumus ja lopputulos on hyvin samanlainen D'oron kanssa, eli metallinhohtoa ja miellyttävä koostumus joka levittyy kauniisti. Aluksi puna tuntui vähän kuivalta kun lähti levittämään, mutta pari sekuntia ja puna lämpeni, niin johan alkoi irrota pigmenttiä!


Totta kai mun piti kokeilla myös merkin paljon hehkutusta saaneita poskipunia, joten päätin tilata sitten kaksi erilaista poskipunaa. Ensimmäinen on Baked blush -poskipuna sävyssä 08 Corallina. Tässä on mukana kivasti hohtoa, että mattaisen bronzerin kanssa toimii hyvin. Tää sävy ehkä vaatii snadisti päivettyneemmän ihon, muttaa. Näillä mennään!


Toinen poskipuna on ihana ruusukuvioinen perus Powder Blush -poskipuna sävyssä 04 Bella Rosa. Tämmönen viileä vaaleanpunainen tämmöselle kalkkilaivan kapteenille. Sopii hyvin talvi-ihollekin ja tällä saa luotua sitä "tervettä hehkua ja heleyttä" sinne nassuun.


Luomiväreistä päätin kokeilla tätä ihme tuotetta - Bella Eyes Gel Powder Eyeshadow -luomiväriä. Mä en nyt ymmärrä tuotteen "gel" osuutta tässä. Tuote on lopputulokseltaan puuterinen ja mun mielestä se on puuterinen myös napissa. Öö, valaiskaa mua! Pitääkö tätä käyttää kostealla siveltimellä. Tyypit ympäri nettiä hehkuttaa näitä ja mä sain itse tästä irti melkoisen keskiverrosti pigmenttiä. 

Luomella toimi hyvin, levittyi helposti, ei karissut ja myös häivyttyi helposti. Sävyksi valitsin tylsän beigen 03 Bella Cappuccino. Mutta hei, beigeä ei koskaan voi olla liikaa, sillä aina se juuri oikean sävyinen puuttuu.


Viimeisenä sitten toimituksen jokeri, eli kaupanpäällisenä tuli Hean-merkin punainen kynsilakka. Jos kynsilakka ei ole nude tai musta niin sen tulee olla punainen (tai jonkin muun värinen). That's it.


 Onko teillä kokemusta näistä tai muista merkin tuotteista ja mitä ootte tykänny? Ja kertokaa mulle ton luomivärin salaisuus!!!

6 kommenttia:

  1. Milanin baked poskipunat ovat niin ihania, mutta ehkä vähän kimaltavia minun makuun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Mun makuun pieni hohde on ihan kiva, mutta olis kiva myös semmonen satiniisempi ei niinkään hileinen, mikä esim tuo mun on :)

      Poista
  2. Vau, toi Double Espresso!! ;o Ihan huikee sävy! Sopii sulle kyllä kun nenä päähän :) Mistä sä muuten tilasit näitä Milanin meikkejä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kyllä niin myyty nyt tummille huulipunille, toi on kyllä niin ihana sävy! ;D Mä tilasin noi Maquillalia-nimisestä verkkokaupasta. Tais olla espanjalainen niin ei tarvi murehtia tullien yms kanssa :)

      Poista
  3. Upeita nuo huulipunat, varsinkin Violet Volt! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo noi punat kyllä yllätti todella positiivisesti, ehdottomasti suosittelen kokeilemaan! ;)

      Poista