20.9.2015

CURRENT FAVORITES


En oo tainnut aiemmin kirjoitella erikseen postausta teemalla "current favorites". No nyt näin sunnuntai-illan ratoksi tässä olisi pintaraapaisua tuotteista, joita huomaan hapuilevani kerta toisensa jälkeen. Mun tapauksessa esimerkiksi kolmesti peräkkäin käytetty meikkituote on jo puhki käytetty...

Alotetaan muutamalla ihonhoitotuotteella. Ihan ekana Nivean In-shower body lotion, joka tuoksuu ihanasti kaakaovoille. Kiireisenä aamuna todella näppärä tuote, kun erillisille voitelulle suihkun jälkeen jää harvoin aikaa. Kosteuttaa sopivasti ja tuoksuu ihanalle. 


Toinen aivan suosikkivartalotuotteeksi on noussut Vaselinen spreiattava body lotion. Multa löytyy näitä muutamakin puteli, on sen verran kovassa käytössä. Tämä muuten menee myös sinne "kiireisen aamun nopea apu"- kategorian alle. Levittäminen on nopeaa ja rasva imeytyy asap iholle eikä jää rasvaisen tuntuiseksi.


Jos täytyisi nimetä jokin kauneusrutiini, joka kerta toisensa jälkeen aiheuttaa hampaiden kiristelyä, on se ehdottomasti silmämeikin pesu! Onko mitään rasittavampaa. Silti sen tunnollisesti teen, myös niinä kertoina kun kömmin lauantaiaamuna korkkarit kainalossa kotiin silmät ristissä...

Meikinpoisto-osastolla on tullut kokeiltua todella montaa merkkiä ja tuotetta, mutta toistaiseksi ehdoton ykkönen on tämä BenNyen silmämeikinpoistoaine. Tällä saa jopa sen Inglotin geelirajauksen pois!


Hiuspuolella mun yhdeksi aivan suosikkituotteeksi ovat nousseet erilaiset suolasuihkeet. Tästä nyt esimerkkinä saksalaisen Balea-brändin suolasuihke. Tätä kun suihkuttaa kosteaan tukkaan ja föönaa pää alaspäin niin ei paljon muuta tarvitse arkifledan (niinku mun hiustenlaitossa olisi jotain radikaalisti erilaista arkena ja juhlana...) kuriin laittamisessa!


Hajuvedet ovat aina olleet mun mielestä vähän tylsä aihe, harvemmin niitä tulee hypisteltyä, mutta nyt oon herännyt silläkin saralla ja muutamiakin kivoja uusia tuoksuja on ottanut ja eksynyt mun kaappeihin. Tällä hetkellä yksi ehdoton suosikki on tämä Yves Saint Laurentin Black Opium tuoksu. Enkä nyt todellakaan edes yritä alkaa kuvailemaan tätä. Kokeilkaa itse, suosittelen!


Oransseilla huulipunilla on aivan erityinen paikka mun sydämmessä ja kesän mittaan tuli rokattua erilaisia oransseja huulimeikkejä oikein huolella. Yksi ehdoton suosikkikomboni oli ja on edelleen Manhattanin X-treme last lipliner sävyssä 34N ja MACin Sheen Supreme huulipuna sävyssä Sheer Mandarin. Näillä saa aikaan todella kivan ombre-tyylisen huulimeikin, love it!


Toinen huulituote, jonka olemassaolon mun meikkilaatikoissa vasta vastikään rekisteröin, on tämä I<3Makeupin Lip Lava sävyssä Forgiven. Tää on ehkä maailman ihana täysin mataksi kuivuva huulikiilto, joka EI lähde halkeilemaan eikä kuivata huulia!


Baking-metodi meikkauksessa on saanut valtavaa hypetystä Youtubessa ja Instagramissa ja muutaman kerran kokeiltuani sitä itsekin ymmärrän kyllä täysin miksi. Tässä en ala nyt bakingin saloja kertomaan, mutta sen verran voin vinkata, että Vichyn Dermablend puuteri ainakin ajaa asiansa tässä aivan 100-0. Alkaa muuten olemaan contour on point!


Siitä päästäänkiin näppärästi siirtymään mun melko tuoreeseen hankintaan, nimittäin BenNyen Studio Diva Contour-palettiin. Paletista löytyy kellertävä sekä vaaleampi kylmempi korostusväri ja kaksi ruskeaa varjostusväriä. Todella näppärä paletti, joka on ollut todella ahkerassa käytössä sitten ostamisen, as you can tell.


Oon joskus muistaakseni sanonut, että mun mielestä mascarat on todella tylsiä esitellä ja "arvostella" ja osittain olen edelleenkin sitä mieltä. Mulla ei ole koskaan ollut mitään ehdotonta suosikkimascaraa ja tämän tuotteen ostan yleensä aina hintaperusteisesti. Nyt kuitenkin joudun pikkuhiljaa alkaa kääntään mun kelkkaa siihen suuntaan, että onhan tämänkin kategorian tuotteet ihan jänniä. 

Misshan testiini saama Spider Lash Mascara oli rakkautta ensimmäisestä kokeilukerrasta lähtien! Harja on täydellisen pieni ja tarkka ja lopputuloksesta saa joko luonnollisen erotellun tai täysin överin. You know the drill.


Meikäläisen ihohan ei ole meikin pysyvyyden kannalta erityisen helppo ja erilaiset meikinkiinnityssuihkeet ovat enemmän kuin tervetulleita mun meikkipöydälle. Tuskin tulee yllätyksenä, että aivan ykkössuosikki näistä on kuitenkin Urban Decayn All-nighter setting spray. Vaikka iho alkaisi villin reivaamisen seurauksena kiiltelemään, niin ompahan silti edelleen contour on point ja sitä rataa. Se on päivä pilalla jos unohdan suihkia tätä aamulla ennen kotoa lähtöä.


Viimeisenä sivellin, jonka olemassaolon olin unohtanut aivan täysin. Nimittäin Makeup Academyn buffer-sivellin (F9). Muutamia kertoja kokeiltuani tätä en oikein saanut tästä mitään irti, eikä lopputulos näyttänyt mielestäni mitenkään erikoiselta. Noh, juju olikin siinä, että tämä pensseli sopii kaikista parhaiten hyvin juoksevien meikkivoiteiden  kaveriksi, kuten Lorealin Nude Magique Eau de Teintin tai Maybellinen Dream Wonder Nuden. Aivan älyttömän ihana lopputulos. Oikeasti. Kokeilkaa vaikka.



Semmoista, jos haluutte kuulla jostain tuotteesta enemmänkin niin laittakaapa viestiä kommenttiboxiin. Palaillaan! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti